Kaikki tilaukset postikuluitta! - Nopeat 1-3 arkipäivän toimitukset

On lisätty ostoskoriin!

Siirry ostoskoriin >

Toimitus- ja sopimusehdot

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

 

Verkkokaupan tuotteita myy Func Food Finland Oy, y-tunnus 1010666-9 ja verkkokauppaa hallinnoi SB Ecommerce Group Oy, y-tunnus 2470627-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomen alueella. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Valitettavasti emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

 

TILAAMINEN

 

Kaikki tilaukset tehdään verkkokaupan välityksellä osoitteesta www.cocovi.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin ja tietosuojaselosteen (linkki) ehtoihin.

 

MAKSUTAVAT

 

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupan maksuliikennettä hoidetaan Klarna Group Oy:n Klarna Checkout –palvelun kautta. Kaikki mahdolliset maksutavat löytyvät ostoskorin Klarna Checkout –palvelussa. Voit valita kuluttoman 14vrk maksuajalla olevan laskun, erämaksun, korttimaksun tai suoramaksun verkkopankin kautta. Syötettyäsi maksutiedot järjestelmään palvelu näyttää asiakaskohtaisesti tarjolla olevat maksutavat henkilötunnuksesi perusteella.

 

Klarna lasku – maksuehdot

 

Klarna Laskulla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä.

 

  • Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niitä
  • Maksuaika aina 14 vuorokautta
  • Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja
  • Kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus
  • Lataa alkuperäinen laskusi osoitteessa klarna.fi
  • Mahdollisuus maksaa lasku myös erissä

 

Maksun myöhästyessä laskun loppusummaan lisätään muistutusmaksu 5,00 € ja korkolain mukainen viivästyskorko. Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä. Klarnan turvallisuuskäytäntöjen vuoksi Klarna-laskulla tilattuja tuotteita voi lähettää vain tilaajalle itselleen.

 

Klarna erämaksu – maksuehdot

 

Maksa erissä oman kykysi mukaan.

 

Klarna Erämaksu -maksutapa on suunniteltu niihin tilanteisiin, kun haluat itse päättää, millaisissa kuukausierissä lyhennät tilauksesi loppusummaa. Klarna Erämaksu on myös paljon enemmän. Saat tilaamasi tuotteet ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä ja kaikki Klarna Erämaksulla maksetut ostokset yhdistetään yhdelle kuukausilaskulle. Myös eri verkkokaupoissa Klarna Erämaksulla maksetut tilaukset yhdistyvät automaattisesti samalle kuukausilaskulle.

 

  • Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä
  • Päätä itse kuukausittain maksettava summa
  • Sinun ei tarvitse luovuttaa maksukorttisi tietoja
  • Osta nyt, maksa seuraavan kuukauden lopussa
  • Voit aina halutessasi maksaa jäljellä olevan velan myös kerralla
  • Kaikki ostoksesi yhdistyvät samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle
  • Tilinhoitomaksu 3,95 € / kk tilausmäärästä riippumatta.

 

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.

 

Yleiset ehdot löydät täältä.

 

Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät täältä.

 

Lisätietoa Klarnan maksutavoista löydät Klarnan sivuilta.

 

Mikäli sinulla on kysyttävää tilauksen maksamisesta, luottokelpoisuudesta tai muista laskutukseen liittyvistä asioista, suosittelemme sinua olemaan suoraan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun.

 

TOIMITUSTAVAT JA TOIMITUSKULUT

 

Postitamme tilauksia jokaisena arkipäivänä. Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikkiin yli 50€ tilauksiin. Mikäli ei ole toisin mainittu niin alle 50€ tilauksista veloitamme 4,90€ postikulun. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset Postin pakettina, jota voit seurata lähetystunnuksella, jonka saat tilausvahvistuksen mukana.

 

Toimitusaika asiakkaalle on keskimäärin 1-5 arkipäivää tilauksesta. Poikkeavista toimitusajoista ilmoitetaan tuotekohtaisesti sivuillamme. Pidätämme kuitenkin oikeuden varaston loppuunmyyntiin/saldovirheisiin, kiireisiin sesonkikausiin sekä meistä riippumattomiin tekijöihin (ml. luonnonilmiöt ja lakot), jotka voivat pidentää luvattuja toimitusaikoja. Toimitusaikamme ovat viitteelliset. Mikäli tilattu tuotte myöhästyy tai on tilapäisesti loppu, pyrimme ilmoittamaan siitä asiakkaalle. Mikäli sinulla on kysyttävää liittyen tilaukseesi tai toimitusaikaan, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

PALAUTUSEHDOT

 

Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tilaamaasi CocoVi -tuotteeseen, voit palauttaa sen Kuluttajansuojalain 6 luvun 14 §:n mukaan 14 vuorokauden kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta.

 

Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton ja myyntikuntoinen. Jos edelle mainitut ehdot eivät täyty, emme voi hyväksyä palautusta. Tuotteen tulee olla hyvin pakattuna ja asiakas on vastuussa huonosti paketoidun tuotteen rikkoutumisesta tai katoamisesta.

 

Jos haluat palauttaa tuotteen, lataa PALAUTUSLOMAKE (linkki)ja liitä se täytettynä palautettavan tuotteen mukaan. Voit myös tarvittaessa kopioida lomakkeen käsin. Palautustilanteessa lomake on välttämätön.

 

Palautettavat tuotteet tulee viedä Postin toimipisteeseen ja ilmoittaa kyseessä olevan CocoVi.fi verkkokaupan asiakaspalautus. Kun tuote saapuu asianmukaisessa kunnossa perille, tuote tarkastetaan, jonka jälkeen palautamme rahat 30 vuorokauden sisällä palautuslähetyksen vastaanottamisesta. Palautus tehdään aina samalle kortille/tilille kuin mistä tuote on maksettu. Palautusta ei voi lähettää postiennakolla. Mikäli maksutavaksi on valittu lasku, poistamme ensisijaisesti avoinna olevat laskut Klarnan järjestelmästä.

 

Palautuksessa kestää keskimäärin n. 1-3 viikkoa. Saat ilmoituksen sähköpostitse kun palautuksesi on käsitelty. Jos et ole saanut mitään ilmoitusta tämän ajan sisällä, pyydämme teitä olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.

 

Jos palautat tuotteen, muista ottaa postista kuitti palautuksesta ja säilytä sitä, kunnes palautuksesi on hyväksytty. Kuittia saatetaan tarvita ongelmatilanteissa.

 

NOUTAMATON LÄHETYS

 

Toimitamme tuotteet Postin lähetyksillä, Posti säilyttää lähetystä omien ehtojensa mukaisesti.

 

Posti säilyttää paketteja 1.10.2017 alkaen vain 7 vuorokautta kaikissa noutopisteissään. Tämän jälkeen noutamattomat paketit palautuvat lähettäjälle. Mikäli pakettia ei ole tänä aikana noudettu, palautetaan se lähettäjälle.

 

Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus. Näissä tapauksissa veloitamme automaattisesti 15,00 euroa posti- ja käsittelykuluja rahapalautuksen yhteydessä.

 

TOIMITUSVIRHE

 

Mikäli tilauksesi toimituksessa tapahtuu virhe ja saat esimerkiksi väärän tuotteen, pyrimme toimittamaan sinulle tilaamasi tuotteen viipymättä, kun väärä tuote palautuu takaisin varastollemme. Mikäli oikeaa tuotetta ei pystytä toimittamaan, on meillä velvollisuus tarjota tilalle korvaavaa tuotetta, lahjakorttia tai palauttaa kauppasumma. Ongelmatapauksissa asiakkaan toivomus otetaan aina ensisijaisesti huomioon. Voit lähettää tuotteen takaisin veloituksetta postin asiakaspalautuksena. Mukaan tulee liittää palautuslomake.

 

Mikäli asiakkaalle lähetetään virheellisesti ylimääräisiä tuotteita, on asiakas velvoitettu palauttamaan tuotteet Postin ilmaisella asiakaspalautuksella. Mukaan tulee liittää palautuslomake. Mikäli asiakas ei palauta tuotetta, on meillä oikeus veloittaa tuotteen hinta asiakkaalta.

 

Ongelmatilanteissa suosittelemme aina ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.

 

VIRHEELLINEN HINTA

 

Pidätämme oikeuden peruuttaa tilaus virheellisyyden kuten painovirheen, teknisen ongelman tai kirjoitusvirheen vuoksi. Tarjouksemme ovat voimassa vain niin kauan kuin tavaraa riittää.

 

MUUTA

 

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

 

Jos kauppasopimusta koskevaa mahdollista erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).